Feber och infektion är inte alltid dåliga grejer!

Hejhej!
Kom precis hem från Moa. Blev en rolig kväll med middag, efterrätt, genomgång om Moas klass och så började vi kolla lite på Justin Biebers film. Måste köpa den alltså. Känner hur Bieber-fever kommer tillbaka, dock är One Direction-infection större för tillfället!

I alla fall. Imorgon är det shopping som gäller! Jag är sjukt taggad, länge sen jag shoppade, men min shoppingkamrat Annie är inte lika peppad.. Jaja, jag kan nog få henne taggad på väg in! Godnatt!


Bild från arkivet. Måste ut och fixa nya bilder nu känner jag!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack! ja desamma :)

fin bild på dig iallafall!!

2011-11-01 @ 23:34:29
URL: http://majaastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0