Get the look - Emma Watson

Det är väl inte bara jag som mer eller mindre avgudar Emma Watson?
Hon har riktigt snygg och stilren stil, älskar det! Hon känns inte riktigt osm alla andra unga stjärnor, trots att hon är superkänd så känns det som hon fortfarande har fötterna på jorden. Det gillar vi!



Gillar ni hennes stil? Här har ni några sno-stilen tips!


Jeans - Bikbok 499 kr
Kappa - H&M 499 kr
Väska - Ellos.se 699 kr
Skor - Dinsko 499 kr
Hatt - Bikbok 199 kr
Solglasögon - Nelly.com 299 kr

Hatt och solglasögon måste ju vara perfekt för kändisar som inte har lust att visa sig, men kanske även för oss ickekända då vi helt enkelt bara har en dålig dag? Dessutom är det riktigt snyggt. Om du vågar - bär hatt!


Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Skönt att veta att jag inte är ensam haha! :D Dock är det ju rätt jobbigt men iallafall ;p



Ja desamma!



och btw,de vore jätte snällt ifall du kunde rösta på min bild i fototävlingen jag länkat på min blogg :)

2011-11-09 @ 19:43:48
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0