November ♥

Hej!
Riktigt seg och mysig morgon idag, långfrukost och galet bra klipp på Youtube! Nu blir det att börja göra iordning sig för att sedan dra in till stan och möta Olga. Får se om vi är riktigt duktiga och tar fram matten, känns ju inte så jättekul på höstlovet, men det behövs. Prov om en vecka..
Är ju första november idag förresten, förstår inte riktigt var oktober tog vägen. Jaja, för min del gör det ingenting att hösten går snabbt!


Vet ni förresten, på tal om höst och höstlov, att det var precis ett år sedan jag klippte lugg..? Sparar ju ut den nu igen, men vi får se, den kanske kommer tillbaka senare!

Kommentarer
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

God eftermiddag! Nu har jag en "Veckans blogg" tävling, där du kan bli länka för mina 200 läsaren!



http://lisaa.blogg.se/2011/october/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v44.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer!

/L I S A ♥ 12år- Hobbyfotograf

2011-11-01 @ 16:03:27
URL: http://lisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0