Ny väska?

Funderar på att köpa en ny väska. Köpte en i sommras, men det är blå och passa inte så här års. Så nu använder jag en som är ett och ett halvt år gammal.. Är alltså sugen på en ny. Kanske denna, från Whitney Ports kollektion på Bikbok? Grymt snygg, och att den är designad av Whitney är ju ett plus i sig. Vad säger ni?



Såhär ser den ut. Gillar det lite anorlunda mönstret. Det finns även ett långt axelband som inte syns på bilden, vilket enligt mig är väldigt praktiskt och skönt! Den kostar 399 kronor och finns alltså på Bikbok. Ska jag slå till?

Kommentarer
Postat av: Ida

Den var riktigt fin! Du borde satsa och köpa den



- fast kann og vara skönt med liten släkt också? själv är det nästan bara småbarn i min släkt :)

2011-11-13 @ 13:10:33
URL: http://idawestmans.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jättefin var den, har själv den i min ägo :) riktigt rymlig och bra kvalité!

Säger bara KÖP!!

2011-11-13 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0