Önskelista..?

Har ni tänkt på att det faktiskt snart är jul? Över en månad kvar, jag vet, men denna tid på året brukar ju gå så otroligt snabbt! Julen varar enligt mig under hela december i stort sett. Men nu till saken. Har ni börjat skriva önskelista? Och har ni börjar köpa eller spana in julklappar till era nära och kära? Själv har jag börjat skriva en önskelista, men julklappsshoppingen har inte kommit igång..

Har dessutom upptäckt att mina pengar är slut. Ligger nästan back faktiskt, inte bra.. Jag som tänkte köpa lite grejer, och hur ska det bli med julklapparna? Får stå ut till mellandagsrean innan jag shoppar något till mig själv igen.. Buhu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0