Sången är inställd

Tjena tjena!
Dagen har varit helt okej, haft rätt fullt upp. Spanskadagen i skolan var väl inge vidare då datorerna inte fungerade till en början. Jag skutade vid halv 4 och då kom beskedet att min sång är inställd för resten av terminen. Sjukt tråkigt! Då blev det i alla fall lite ändrade planer, kl 7 skulle jag iställer lyssna på Fannys gitarrkonsert. Innan dess tog jag en fika med Cajsa i stan, jättemysigt! Han aldrig hem innan konserten sen, men det förstod jag så det var därför jag stannade i stan istället för att hinna vara hemma bara en stund. Efter uppvisningen fick vi middagssällskap här hemma av farmor. Men nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0