21.07

Tjena!
Måndag idag, vilket denna vecka betydde kort dag i skolan, härligt! Och efter skolan så åkte jag till.. skolan? Nej men jag, Annie och Emma D åkte till vår gamla skola för att hälsa på! Rätt kul, det kändes som det var igår man var där. Hade någon skjutsat dit mig på morgonen hade det nog tagit tid för mig innan jag fattade att det var fel. Snackade med lite lärare, som dock var rätt upptagna, och gick runt och tittade. Allt var sig likt. Och oj oj, vad många minnen som kom upp! Bara av att titta på de tomma bänkarna liksom, herre gud.

Sen åkte jag i alla fall direkt till två timmars ovanligt jobbig barngympa. Därefter var det årsmöte, den lilla tiden där emellan ska vi inta prata om.. Dagen sämsta. Kan säga så här, det är inte det roligaste att bryta ihop inför alla ledare på ett möte!

Nej nu ska jag sova... Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0