BOBBY'S

Är det någon som använder eller har testat Bobby's shampo och balsam? Själv använde jag det för andra gången idag, och jag måste säga att jag är lite besviken... Det sägs ju vara superbra, används av kändisar osv. Men När jag använder det känns håret mer strävt än lent och balsamet gör knappast håret lättborstat. Konsistensen är väl inte den bästa heller tycker jag, den är så rinnig.

Så under tvättningen känns det hemskt, ändå blir resultatet rätt bra. När är torkat och genoomborstat är håret bra, trots tvekan jag kännde under tvätten. Har alltså delade åsikter om dessa produkter. Vad tycker ni om dem?



Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om trailern till filmen My Week With Marilyn? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0