Did you know..?

- Om jag kunnat födas på nytt, hade jag velat bli en grym cheerleader på något lyxig high school, ni vet så som det är i filmer? Dock skulle jag helst inte beté mig som de alltid gör i filmerna!

- Jag är rädd för fåglar. Inte de små som äter ur fågelbordet, men de stora. Påfåglar och tuppar är det värsta jag vet, går en emot mig så springer jag!

- Jag har lätt att falla för killar. Men sen tar det stopp. Har otroligt svårt att ta första steget, något jag önskar jag kunde förbättra!

- Innan jag dör vill jag ha varit i varje världsdel. Jag vill se både de kända och fina platserna så som New York, Angel Falls, Venedig och Kinesiska muren, men jag vill även besöka fattiga delar i t.ex. Afrika och Indien.

- Jag har lätt för att gråta. Inte det att jag kan pressa fram tårar med flit, men gråter lätt så fort jag blir arg, besviken, glad eller förvånad.

- Min drömkille har brunt långt hår, gärna lite lockigt eller självfall. Har vanligtvis svårare med blonda killar, men det finns väl undantag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0