Fredag!

Jag lever!
Jag tog mig runt spåret idag trots allt. Vi var sist in, och gick kanske mer än vad vi sprang, men vi kom runt på den tiden man skulle, woho!
I övrigt så var dagen okej antar jag. Inte sådär jättespeciell. Eller jo, jag klarade mig utan mobil hela dagen. Glömde den hemma, kom på det när jag var på väg till bussen men då han jag inte vända. Så det blevlite knas när jag skulle få tag på Annie sen efter... Men det löst sig!

Fredag idag, vilket för mig betyder fredagsmys. Ska bli riktigt skönt med en ledig slapp kväll. När hade jag det sist? Lördags? Hoppas ni ockås får en bra början på helgen, oavsett vad ni hittar på!


Haha, jag och Annie för några veckor sen! Gillar Annies blick, typ äh vad gör hon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0