Jag tror jag fått en infektion.

Tjena!
Har haft ett jättehärligt dygn med min fina Annie. Kännde hur min livsenergi kom tillbaka, behövde en mysig tjejkväll. Vad gjorde vi då, som gjorde oss på så bra humör? Alla vakna timmar tittade och lyssnade vi på våra nya älsklingar.. One Direction, som jag skrev om igårkväll. Kollade derar videodagböcker från X-factory, lyssnade på deras framträdanden och funderade till och med på att köpa biljetter till en konsert. Men så långt kom vi aldrig. Sjukt bra är dom i alla fall, längtar till 13 November då deras skiva släpps! Glöm Justin Bieber-fever (okej, glömma var väl att överdriva,) men nu är det One Direction-infection som gäller!


Bara titta på dom... Vad finns det att inte älska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0