Sånglektioner!

Tjena!
Har som sagt haft fullt upp idag, kom i stort sett hem nu! Hade Matteprov, vilket gick sådär, sen håltimme då vi åt lunch sen åkte hem till en tjej i klassen och sen var det friluftsliv som stod på schemat... Var väl inte det roligare jag gjort direkt; sätta upp tält, orientera och koka tallbarrste. Sen han jag hem och kasta i mig mat, innan jag åkte till Tullinge...

...Och vad gjorde jag där? Jo jag sjöng! Jag och Nahrin, från sommarjobbet, har börjat på sånglektioner hos vår dåvarande ledare och sångcoach, jätteroligt! Det var första gången idag, men det kommer hålla på varje tisdag! Roligt va?


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh ja den är så fin! :) Tusen tack

2011-10-04 @ 21:51:11
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0