Svar + Länkning

Vem är det som tar dina outfitbilder? Eller tar du dom själv med stativ och självutlösare? Vore kul att få veta!

Svar - Hur jag fixar mina outfitbilder varierar lite, ibland blir dte klassiska spegelbilder, ibland självutlösaren (dock har jag inget stativ, brukar bli ett bord eller liknande) men oftast får jag hjälp av min syster. Tack för det, Fanny!

Och när jag nu nämner Fanny, kan jag ju passa på att säga att hon har skaffat blogg! Hon gjorde det för ett par veckor sen, och nu är det dags för en länkning till henne tycker jag. Så klicka på bilden eller här för att komma till min fina systers blogg!



Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Tjena igen!



Det var SJUKT svårt att endast välja en vinnare, alla era bloggar var supersnygga, men NU är "DAGENS COOLING" utsedd! Gå in och kolla ifall det blev du! Inte? Det kommer snart en ny chans så håll ögonen öppna! ;)

2011-10-16 @ 21:38:06
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0