15.22

Hejsan! :)
Kom hem rätt nyss, slutade vid två idag så det var skönt. Är hos mamma nu och ska packa ihop lite grejer och så, sen går jag till pappa. Till nya/gamla huset! Vi har flyttat nu, första natten där inatt. Eller ja, första natten på 2 ½ år i alla fall. Ska bli... spännande. Hoppar över barngympan idag för att hinna plugga och packa upp och så.

Juste, vet inte riktigt hur det är med internet fär för tillfället, vi ska ha bredband men får se om det funkar nu första dagarna! Hoppas!


Haha, jag i lördags med Annie moppe. Det finns stunder då jag ångrar att jag inte har moppe! Typ nu, nu måste jag gå till pappa...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Nemen åhh, vilken söt kommentar, tack så mycket :D

2011-09-27 @ 00:07:17
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0