Äntligen tid!

Äntligen tid att blogga igen!
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort det sedan onsdag morgon.. Så hur löste jag det? Bästa systern bloggade åt mig! Schysst va? Tack för det!

Så som sagt, jag var på Oskar Linnros konsert på grönan igårkväll. Det var jättebra, verkligen! Jag och Annie skulle möta Max och Tonie där, men så kom vi inte fram till dom. Men mötte då min klasskompis Olga och hennes kompis! Stog i mitten nånstans, och oj vilket tryck det var!
När det var slut mötte vi i alla fall Max och andra vänner från högstadiet, samt en arbetskollega och hennes kompisar och så. Roligt med lite folk!

Sen har det ju varit skola vilket rullat på. Trivs verkligen! Dock har jag gått och blivit sjuk.. Var i skolan, det tack vara alvedon! Så nu i helgen blir det att krya på sig. Önska mig lycka till med det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0