En tillbaka blick

Jag märker inte när förändringen sker, jag märker bara skillnaden mellan då och nu. Vissa ser kanske ingen skillnad alls. Och föräldrar tycker man utvecklas för varje dag som går..

Det här är jag, mitt utséende de senaste åren. Det är en konstig känsla att se mig såhär på bilder. Alla bilder känns så länge sen, så långt bort. Samtidigt känns det som igår...

Vintern 2009/2010




Våren 2010




Sommar 2010




Hösten 2010




Vintern 2010/2011




Våren 2011




Sommaren 2011




Sååå, där har ni! Vad säger ni, både ni som känner mig och inte, har jag förändrats? Bra eller dåligt? :)

Kommentarer
Postat av: En tjej i Göteborg

Hej! Du är så söt Vera, tänker du klippa lugg igen? Det var så himla fint på dej!

2011-09-03 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0