Fråga och svar

En Tjej i Göteborg;

"Hej! Du är så söt Vera, tänker du klippa lugg igen? Det var så himla fint på dig!"

Svar;
Hejsan! Tack så mycket, vad glad jag blir! Jag vet faktiskt inte om jag klipper lugg igen. Inte nu på ett par månader i alla fall, den har inte vuxit ut tillräckligt än. Vill ha utan lugg ett tag, men sen vet man aldrig vad som händer! Lugg är något jag gillar på vinterhalvåret, men på sommaren är den bara i vägen.




Men vad tycker ni? Ska jag klippa lugg igen senare i höst/vinter? Eller låta den väx ut ordeltligt? Och hur långt hår ska jag ha? Och ska jag färga? Många frågor, tacksam för tips! :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du ska ha lite mörkare hår och lugg, men du är självklart snygg i allt! Kram :)

2011-09-05 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0