Fredag

Tjena!

Ledsen att uppdateringen inte varit på topp, så kan det vara när man mar mycket att göra men ingen tid.. Igår var vi som sagt i huset vi ska flytta tillbaka till, men mer om det tar jag upp senare i ett eget inlägg!

Idag var det skola.. Matteprov första lektionen. Eller diagnos rättare sagt. Men det betyder inte att det inte var svårt. Inte alla rätt här inte! Jaja. Sen var det lite orientering teori på idrotten. Vet inte om det genomgången hjölpte mig något eller om jag ändå kommer gå vilse. Hehe.
Efter skolan åkte jag in till Drottninggatan och bytte mina springbyxor. Som jag förresten inte visat upp? Det jag köpte förra helgen? Inget speciellt iaf, Svart/rosa adidas löpartighs, lila sportbh och svarta jeans.
Sen tog jag tåget hem tillsammans med Annie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0