Höstskor

Visst kan man säga att hösten är här nu? Vet att jag tjatat om hästkläder förut, men detta är verkligen akut!
Jag behöver nya höstskor. Typ nu.
Uggsen vill jag inte börja använda än direkt, och kilklackskorna kan jag heller inte gå i varje dag. Och conversen är både slitna, för stora och inte särskillt vattentäta... Så nytt behövs!

Här är lite förslag!



Vilka gillar ni mest? Själv funderar jag stark på de mörkbruna i nedre vänstra hörnet! Gillar den stilen på skor, och Fanny har svarta liknande så bruna passa bra. Och de kostar bara 299 kr! Kanske köper dom redani veckan..?

Kommentarer
Postat av: Linda

Alla skorna var fina! :) tyckte speciellt om de svarta med lite päls

2011-09-25 @ 19:49:39
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0