I need some change.

Jag känner att jag vill ha förändring. Både när det gäller mig själv, och bloggen. Bloggen behöver verkligen uppgraderas; ny design och bättre innehåll. Och ni kan också hjälpa till! Genom att kommentera så peppar ni mig. Så mer av det tack! Säg gärna till vad ni vill läsa mer respektive mindre av också, kul att veta.

Och jag vill även ändra mig själv lite smått. Någon jag tänkt börja med är att ta fler hål i öronen och sen tona håret mörkt. Ska börja bry mig mer om mitt hår i allmänhet tänkte jag, vårda det bättre och börja stajla det lite oftare och snyggare. Låter det bra?




Kommentarer
Postat av: anna

ja! mörkare hår till vera!!!

2011-09-26 @ 20:08:28
Postat av: ekva

Gud vad fin! :)

2011-09-27 @ 17:26:48
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0