I want

Världen måste vara emot mig. Åtminståne modevärlden. För är det bara jag, eller finns det alltid så sjukt mycket snyggt i butikerna just de perioderna man lovat sig själv att inte shoppa?!

Nu när jag ska spara pengar för mitt och Annies kommande äventyr, så är allt så snyggt. Och allt skulle passa så bra i min garderob.. Någon borde gömma min plånbok!

Detta är i alla fall några exempel jag saknar i garderoben - samma stil men två varianter! Vilka gillar ni bäst?




Väldigt lika svarta höstklänningar, med olika detaljer. Jättefint skurna!



Senapsgula tröjor, en lagom höstig färgklick!




Marinblått + Kavaj = Sant!



Svarta byxor med varsin liten detalj. Ett måste!


Förutom dessa vill jag ha massa mer som sagt, typ skinjacka och boots... Önskar jag var rik alltså!

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Gör mer sånt här Vera!

Det var roligt att läsa om... ;) <3

Puss!

2011-09-09 @ 14:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0