Igår kväll

Hej!
Ledsen för den lite halvt uteblivna uppdateringen.. Men har haft annat för mig! Igår fyllde ju min fina vän Max år, så vi var hemma hos honom hela kvällen och firade. Kvällen bestod av allt från taccomiddag, hög musik osv, tillsamman med både vänner och främmande. Rätt kul!
Annie och jag drog vid halv 1 ungefär och hon sov här. Mys! Hon åkte hem för någon timme sen efter en riktigt slapp dag här i soffan. Men nu är det snart dags för mig att åka till träningen, får dock se hur mycket jag orkar träna själv då jag är förkyld. Hörs!


Jag och Annie innan festen! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: gjorde aldrig testet för mådde bara sämre dagen efter...

Va fiina ni båda var! :)

2011-09-25 @ 19:47:38
URL: http://lalii.blogg.se/
Postat av: Fanny B <3

Jag älskar den där bilden på er! :D

2011-09-27 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0