Packa och plugga

Hej!
Nu har jag fullt upp med att packa upp i mitt rum! Hade som sagt bara 2 timmars skola idag, livskunskap.
Efter det drog jag in till stan, skulle ju köpa skor. Men så självklart då var skorna fulare i verkligheten... Hatar när det blir så! Så skoshhopping blit det en annan dag när jag inte är själv och har mer tid och lust.
Åkte hemmåt istället, köpte lite små nödvändigheter och tog bussen hem. Träffade Mattias också, inte träffat honom sedan Spanien i sommras så det var trevligt att prata!

Eftermiddagen lär spenderas bland flyttkartonger och spanskapapper. Har prov på fredga... Rummet ser förresten bättre och bättre ut, kanske vill ni se bilder sen? Eller?


Kommentarer
Postat av: M e l i n d a ♥ There is no life without love.

Va gärna med i dagens blogg hos mig sötnos! :) KRAM!



http://melindalindqvists.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

2011-09-27 @ 18:36:25
URL: http://melindalindqvists.blogg.se/
Postat av: melanie

Ja, bilder på rummet skulle vara roligt :)

2011-09-27 @ 19:47:26
Postat av: Sara

ja! bilder på rummet skulle vara jätte kul! :)

2011-09-28 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0