Sånglektioner?

Heej!
Har precis ätit middag, nu är jag så mätt så det känns som om jag kommer sprängas. Men gott var det!

Mina planer inför morgondagen är borttagna. Bara pga min hals, rättare sagt min röst. Skulle ju sjunga på hågelby, men tänker inte direkt ställa mig där och sjunga som en kråka. Så smsade idag och sjukanmälde mig.

På tal om sång, så kanske jag ska börja på Scenskolan Fejm, på sång, på tisdagar. Kanske. Det är bara en timme en gång i veckan, men det är tid det med! Och tid är något jag har väldigt ont om. Måste bestämma mig snart... Help me!


Bild från Brobel i höstas! Ska fixa nya bilder så fort jag blir frisk..

Kommentarer
Postat av: julia

Klart du ska ta sånglektioner, du är ju så himla duktig!!

2011-09-04 @ 15:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0