Shower

Tjena!
Träningen gick bra, körde nya friståendet vilket är jätteroligt trots att det ibland är svårt att hänga med. Gick dock en timme innan vi slutade, efter friståendet, då jag behöver tid hemma nu i dagarna. Har så mycket att göra! Men nu väntar duschen. Min älskade dusch.. Seriöst, duchen i det här huset är världens bästa!



Nej förresten, jag ångrade mig... Duschen på spat i Varberg var bäst, den var antingen varm med en doft av mango eller iskall med en doft av mint! Hur fräscht som helst!


Kommentarer
Postat av: elinarna

Hahah, gud vad härligt!

Nu har vi kört igång en dagens blogg på bloggen, så anmäl dig om du har lust ;)

2011-09-29 @ 16:20:54
URL: http://elinarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0