The Fall

Är det bara jag som börjar inse att det börjar bli höst?

Tänk er, det är ju faktiskt september. Och jag skulle inte säga att det är varmt ute heller, jag menar imorse när jag vänta på bussen vid 7 kändes det som mitt i vintern. Och alla dessa förkylningar som går, ytterligare ett tecken på att hösten närmar sig.

Men hösten är inte bara negativ, eller hur? Den är ju faktiskt väldigt fin. Både naturen med alla färger, men framför allt tänker jag på kläderna!



(Ni anar inte hur länge jag försökte få med dessa bilder plus massa fler i ett collage, men det fungerade inte av någon anledning!)

Det jag gillar extra mycket är ankelhöga boots, med eller utan klack, färgerna gul, marinblå, brun, röd och orange, samt skin på alla sorters klädesplagg. Och skjortor i alla dess slag!

Tyvärr har jag shoppingförbud.. Som jag redan brutit. Så ingen storshopping för min del, buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0