KVÄLLSHÄNG I HUVUDSTADEN

Kvällen igår spenderades med min allra bästa vän inne i staden. Först blev det middag i en park, och sedan gick vi genom halva stan som riktiga turister. Slottet och Katarinahissen var två av våra stopp på vägen mot Medborgarplatsen, där vi stannade för en kvällsfika. Målet med kvällen, förutom att ha det allmänt trevligt, var att se när våra mammor sprang Midnattsloppet. Så vid Medis stod vi och hängde runt Rix FM båset till de kom. Heja heja! För att göra kvällen fulländad stod vi bredvid en extremt snygg polis. Bra kväll, helt klart.


Kommentarer
Postat av: elvira

-aha, den har jag inte sett! :) jag brukar bla. gå till second hand i södertälje, och erikshjälpen i vårby men min favorit secondhand ligger i botkyrka, det är också hyfsat litet men de har mycket fina saker och det är väldigt fräsht (luktar inte gammalt, haha), det ligger typ mitt emot ica maxi i botkyrka haha!

2012-08-19 @ 17:25:56
URL: http://elviraaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0