3 sätt att bära jeansskjortan

En, eller flera, jeansskjortor är något jag tycker alla ska ha i sin garderob. Själv har jag en som jag använder flitigt, samt så händer det att jag lånar från mamma och syster min. Jeansskjortor finns ju dessutom i ett stort utbud, det finns i olika färger och nyanser, både figursydda och raka samt med en del extra detaljer.

Nedan ser ni 3 olika sätt att matcha och bära upp en jeansskjorta. Låt dig inspireras!


Gör som Kenza - matcha jeans med jeans. Se bara till att de två jeanstyderna inte skär sig med varandra! Snyggt att matcha med bruna detaljer.


Sofi Farman fixar den enkelt den söta stilen, och matchar jeansskjortan med en kjol. Helt klart någonting jag kommer satsa på i sommar!


Även här gör Kenza helt rätt, och tar med sig jeanskjortan till stranden. Lätt att dra på över bikinin om du bränt dig eller bara ska iväg och köpa glass.


Förutom dessa alternativ, tycker jag man kan matcha sin skjorta med i princip vad som helst. Till en enkel svart outfit, med en stor mysig halsduk, över sommarklänningen... You got it!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack!:D ja gör de, är riktigt nöjd med min, dock va de min fina pojkvän som hjälpte mig med de i photoshop själv är jag inte direkt så bra på ps ;)

2012-01-08 @ 16:34:38
URL: http://www.natalienordstrom.myshowroom.se
Postat av: Emma

Sv: Jaha, det är ju kul att veta lixom :)

2012-01-08 @ 18:21:29
URL: http://fromdaystoyears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0