3 RANDOM FAKTA

* Jag älskar färg. På kläder, på väggen, på naglarna... Nånstans måste det alltid finnas en fin färg för att jag ska må bra. Gärna lite starkare färger, är inte så mycket för de så kallade "bebisfärgerna" eller puttinuttiga toner. Kan verkligen tänka mig hur mitt framtida hem kommer se ut... Oranget kök till exempel. Varför inte?
 
Tumblr_lv5fro1cae1r1c44co1_500_large
 
* Jag är något av en mobilnörd. Mobilen i handen. Överallt. Hela tiden. Hittar jag den inte får jag ett litet panikanfall, och så fort någonting blir tråkigt tar jag upp den. Fråga mig inte vad som kan vara så roligt på den att man kan hålla på med det hela tiden. Men nånting är det alltid.
 
Tumblr_m61iw2srws1ro2v3oo1_500_large
 
* Jag gillar inte tystnad. Inte för att det är läskigt, men det är så tråkigt och livlöst. Förstår inte det sköna med det. Sen kan det bero på att jag har ett konstant ljud i mina öron, nån tinitus variant skulle jag tro, och utan ljud runt om blir det tydligare. Därför, har jag gärna på en fläkt, lite musik eller varför inte en hårfön!
 
Tumblr_m3tdo0rqjg1r0psz5o1_400_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0