SPANIEN #1

Mil Palmeras! Här har ni utsikten från vår lägenhet, ner till stranden. Kan meddela att kikaren användes flitigt för att spana på snyggingar nere vid vattnet. Moahahah.
 
En väldigt glad - och blek - Vera på väg ut för att äta en av de första dagarna!
 
Vi åt inte bara ute. Titta vilken fin måltid vi fick ihop hemma! Detta var nån gång i början. Sen gick det dock utför. En dag blev det endast melon och glass till lunch, men vad gör man inte när man inte orkar handla?
 
Här har vi en randig Annie som... Jaa ni? Fråga mig inte, men glad ser hon ut att vara!
 
Uppe på taket, men kikaren i högsta hugg. Härifrån spanat vi inte på vem som helst, utan på  v ä r l d e n s  snyggaste badvakt. Alla kategorier. Har aldrig sett en vackrare människa!
 
Annie i sín superfina byxdress uppe på taket. Detta är bara ett par timmar innan EM finalen, vilken var grym!!
 
Avslutar denna del med en bild på mig från taket. Där ser ni även mina Levi's shortsjag fixat. Glömde faktiskt mina andra favoritshorts hemma, så levde mer eller midre i dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0