SPANIEN #2

När jag ser denna bild verkligen känner jag den där härliga känslan. Blandningen av spänning, glädje och värme. Den här är tagen på kvällen, uppe på taket.
 
Här ser ni en bild från EM-finalen! Grym stämning, varja mål blev ett riktigt glädjerus. Men det bästa med kvällen måste varit badvakten. Ni ser killen till höger i bild? Det var vår snyggsnyggsnygga badvakt. Och han satt bredvid oss. Kan säga att mitt fokus från fotbollen försvann så fort han kom efter första målet! Heaven.
 
Morgonpromenad längs stranden. Jättemysigt, då är stranden så tom. Blev faktiskt en hel del strandpromenader, man kan ju inte bara ligga still hela dagarna.
 
Annie på väg upp till lägenheten efter en middag ute. Lägenheten ligger nära allt; havet, resturanggatan och affären. Perfekt!
 
En superdupermega glad Vera! Svävar av lycka typ. Vet inte om det var någon speciell anledning, var nog bara allmäns taggad på livet. Ingen modellbild direkt, men gillar den! Den visar liksom mig, sån kan jag vara. Toppen, som är en body, är förresten ny och köptes i Spanien.
 
Och här har vi superfina Annie! Tror detta var nångång mot slutet av veckan. På väg ut tror jag vi är. Åh vad jag saknar allt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0