I TRIED TO MAKE IT SHORT

Dagen har bjudit på mycket, och den är inte slut än!

På idrotten var det fri aktivitet, och jag och ett gäng tjejer hoppade trampolin. Då jag inte hade något ombyte med, så ångrar jag verkligen att jag valde klänning idag. Troschockaren nummer ett liksom. Men killarna bjöd tillbaka genom at köra innebandy shirtless, inte helt fel.

Ännu mer naket blev det på vårshowen. Det startade med att en av skolans snyggaste killar ställer sig helt naken och spelar gitarr, alltså med endast elgitarren som skydd. Inte alla som får se sådant! Showen var helt grym, så mycket fina och roliga nummer. I liked it.

Efter skolan blev det fika i stan med Olga. Skulle letat bikini med kom av oss. Snackade om hur ensama vi känner oss, mobboffer alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0