WHAT HAVE I DONE?

Då bloggappen på mobilen inte fungerar, märker jag hur jag blivit sämre på att uppdatera. Den faktorn plus att det är sommar och jag har fullt upp med annat. I alla fall, jag sitter nu framför teven och tittar på fotboll. Kom hem från Max nyss, jag och Fanny var där och spelade in lite grann på en låt han gjort. Den blir grym! Självklart får ni höra sen. Och juste det, måste bara tillägga att hans föräldrar är så otroligt mysiga!
 
Tidigare idag var jag och Cajsa hos Olga, borta i Vallentuna. Helt på andra sidan stan. Men det var trevligt, snackade, åt lunch osv. På tal om att äta så hade vi pizzakväll igår med Annie familj. Supergott! Och välförtjänt efter en springrunda. Puh!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0