Torsdag med teater

Tjena!
Uppdateringen har uteblivit idag, dels för att jag varit uptagen, dels för att internet varit segt och dessutom har mina kompisar börjat klaga på att jag bloggar hela tiden haha..

Dagen var kul i alla fall! Själva skolan var väl inte så speciell, men därefter drog jag och Cajsa hem till Pegah ett par timmar. Åt lasange, snackade, sen åkte vi in till stan igen. Vi skulle nämligen på teater med klassen + paralellklassen! Den var lite... anorlunda. Men bra, absolut! Det var en sån teater där vi själva först fick gå tunt och göra lite saker, vilket var lite läskigt? Vi fick en känsla av Auschwiz haha... Nej men det slutade bra, handlade om genus. Låter skumt, men var intressant.

Oj oj, känner att inlägget blev långt.. Så kan det gå. Skulle ladda upp outfit men hittar inte kamerasladden. Hm. Jaja, hörs imorn!

image description

Kommentarer
Postat av: Linda

Va gott med lasagne hehhe!!! Kramar :)

2012-03-30 @ 22:00:26
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0