FRÅN ÅTTA NER TILL ETT

8 saker jag vill göra
* åka på festival
* åka helikopter över Manhattan
* besöka ett slumområde
* designa mitt eget hus
* skänka en summa pengar till välgörenhet
* köpa ett par Jeffrey Campbell
* besöka alla världsdelar
* gå på en konsert
 
 
 
7 saker jag vill köpa
* stor mysig halsduk
* nya hörlurar
* snygga gummistövlar
* de "perfekta" jeansen
* massor av stickade tröjor
* ny dator
* en väldoftande parfym
 
 
6 saker jag tycker om
* musik
* sena sommarkvällar
* ljudet av en fläkt
* doften av vanilj
* ryggsäckar
* killar med mörkt lockigt hår
 
 
 
5 länder jag vill åka till:
* Nya Zeland
* Elfenbenskusten
* Usa
* Storbrittanien
* Sydafrika
 
 
 
4 saker jag vill ha i framtiden
* ett stort bröllop
* en Range Rover
* två barn
* pengar att resa för
 
 
 
3 saker jag vill lära mig
* spela gitarr
* surfa
* måla
 
 
 
2 snygga kändisar
* Chad Michael Murrey
* Harry Styles
 
 
 
1 person jag inte skulle klara mig utan
* min lillasyster
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0