7 TIMMARS GYMNASTIK

Gormorgon!
Idag är det måndag och för de flesta är väl det här första dagen i skolan efter lovet. Men inte för mig, vi börjar inte förrän imoron! Har dock en hel del att plugga idag då jag skjutit upp allt under hela lovet... Hm.
 
Helgen har i alla fall bestått av gympa, gympa och mer gympa. Haha, åh nej vad jag hatar ordet gympa, gymnastik säger man ju. I lördags tränade vi ju som sagt i Tullinges nya hall, den var bra osv utom tumblinget som sög. Usch vill inte ens tänka på det. Igår var jag med Emma W och vi gjorde äntligen klart friståendet till våra smågymnaster! Har friståendeträning med dom ikväll, längtar tills dom kan det helt. Igår tränade jag även dubbelpass, 4 timmar. Gick väl ganska bra på hopp, och fråståendet okej det med. Sträckte dock lårmuskeln så kunde inte satsa ordentligt för då gjorde det stört ont. Så där gick jag runt och stank linement, haha.
 
Har en kort skolvecka framför mig. Ingen skola idag, imorn ska vi på studiebesök typ, onsdag sovmorgon, torsdag vanlig dag och fredag går jag efter halva dagen för att åka till Göteborg. Att jag har två fysikprov och spanskainlämning behöver vi ju inte tänka på.. Typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0