AUDITION OCH TRÄNING

Gogmorgon godmorgon!
 
Måndag och skola igen då, herre gud vad den här helgen gick snabbt... Har ju dock hunnit med en hel del så det är ju bra! Igår var jag först nere på kulturskolan i Tumba för inrervju/provsjungning inför ett sommarjobb jag sökte via komunen. Vi var tre tjejer varav jag känner den ena lite gran och den andra har jag alltid hatat utan anledning haha. Men vi sjöng lite och så, och inte för att skryta med jag var ju lätt bäst haha. Tjejen jag inte gilar går i musikklass  men kunde inte sjunga för fem öre. Andra tjejen är medveten om att hon inte är så bra utan gjorde det mesdt på skoj. Dock skulle jag inte säga att jag var grym heller haha. Har ju varit sjuk hela veckan och det märktes på rösten kan jag ju säga... Hoppas dom har överseende med det så man kanske kan få jobbet! Att repa och gigga under tre veckor och tjäna pengar på det vore ju inte helt fel!
 
Efter det mellanlandade jag lite hemma innan jag drog till hallen, första gången på en vecka!! Tränade först småtjejerna och det gick helt okej, vissa var grymma medan andra aldrig vill lära sig nåt haha. Sen stannade jag på min egna träning fast jag inte ska träna på ytterligare en vecka. Och eftersom dom mest körde fristående så stod och och pratade med Rasmus hela tiden typ! Helt ok liksom. Kom fram till att han är fett musklig, vigare än mig på vänster ben (illa!!) och att han är fett taggad på att jag ska fylla 18 haha. Nej men det var trevligt iaf! Drömde förresten om att vi skull ebaka tillsammans, vilket jag nämnde för honom haha. Mys var det iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0