BLANDADE KÄNSLOR TYP

Freeeedaaaag!
 
Inte för att jag sett fram emot just den här fredagen så särskillt mycket men ändå. Ska väl bara sitta hemma och sova och titta på Let's Dance och äta chips eller nåt. Åh chips...
 
Förresten. Såg precis videor från explosionen i Texas. HERRE GUD. Paniken som uppstår. Det var brutalt, fick ju värsta chocken när jag kolla. Är glad att vi inte har mer än en labb kvar på kemin om man säger så haha...
 
Hoppar direkt från hemskt rill roligt. Imorgon blir en bra dag. Först uppvisning med High School Musical tema (fett taggad, jaa) och sen mysmiddag hos Noran Horan (hahaha assååå bästa om hon gifter sig med Niall i 1D!!) så det ser jag fram emot. Nej nu ska jag gå och ducha och göra mig fräch då ja imorgon ska flasha inför alla i kjol och sportbh. Kuuuul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0