BRA DAG OSV

Tjeena!
Är på asbra humör! Som jag skrev imorse så tänkte jag och Max träffas idag, och så blev det! Gick hem till honom (en promenad i stekande sol, och det tog seriöst 50 min att gå dit haha) och det kändes som att vi sågs igår typ. Underbart! Snackade i solen, spelade lite osv sen kom Junior över också. Superhärlig kille! Han går i Max klass och jag har träffat honom någon gång tidigare + att vi gick i samma klass i lågstadiet typ. Vi snacka, garva, spelade fotboll... De skule försöka hitta en killa åt mig haha och tänker dra me dmig på fester osv, så låter ju nice! Sen kom Max brorsa och en kompisa hem också (inte Albin som tur va haha) så där var jag ensam med 4 killar och två katter. Haha. Men aa sen skulle Junior vidare för pardejt typ och Max skulle handla så Junior skjutsade oss och jag åkte hem. Fett najs med bil asså!
Ååh jaa som sagt är på väldigt bra humör efter en lyckad dag med riktiga sommarkänslor. Loveit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0