EN SÅN DÄR JOBBIG DAG DÅ ALLT SUGER

Den här dagen suger. Det enda bra med den var att jag redan är hemma sedan någon timme eftersom vi bara hade en lektion. Det dåliga är ju dock att den lektionen var spanskanationella, hör och läs. Och man fattade nada. Alltså ingenting. Sååå jah som tänkt satsa på B i spanska känner nu att jag blir glad om jag över huvud taget blir godkänd efter dagens misslyckanden.
 
Dessutom är jag sjuk. Eller inte sjuksjuk, men förkyld och hängig liksom. Inte kul alls. Så det lär inte bli någon sång för mig ikväll. Bara för att klaga lite mer vill jag även påpeka att jag får damp på mitt ben som gör ont hela tiden och håller mig borta från träningen!
 
Åh vad jag skulle vilka lägga mig ner och sova i ca. 2 veckor så benet är bra när jag vaknar och åt minståne en del eximinationer är klara. Jag skulle kunna vakna upp lagom till när Annie kommer hem och vi ska se One Direction. Det vore bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0