HOME AND SICK

Idag gick jag hem efter första lektionen. Jag hatar att vara sjuuuk!! Seriöst, finns inget tråkigare/jobbigare/mer irriterande. Anlednigen till varför jag över huvud taget gick till skolan imorse var för att vi hade spanska nationella, skrivdelen, idag. Kan bara säga att min text sög säkert, helt luddig i hjärnan när man inte mår bra så skyller på det haha... Felipe lär dock inte ha äverseende med det, så nationella kommer ju lätt sänka mig. Kul.
 
Nu kom jag i alla fall precis hem efter en promenad mad pappa och Texas (första gången jag går med texas??) och lunch på Uttrans Thai och Sushi eller var det heter. Och nu hade jag nog tänkt sova bort några timmar, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0