KOMINTEPÅNÅGONRUBRIK

Åh vad jag aldrig bloggar längre. Vet inte varför men har typ varken lust eller tid, antar jag... Nu är jag i alla fall på väg till hallen! Ska bli kul trots att jag inte kan träna, och ja ni vet ju varför jag känner så haha. På tal om ingenting så ser jag bokstavligen ut som ett troll i håret idag. Finns ingen värre kombo än regn och blåst för mig hår alltså. Stort och rufsigt och överallt. Usch. Pegah hat ägnat hela dagen åt att prata om sin lover, som hon inte vill erkänna för sig själv att hon gillar. Eller förlåt mig, Jon har inte bara pratat om honom idag utan hela veckan, haha!


Kommentarer
Postat av: Pegasus

DET HAR JAG INTE ALLS JUUUU OCH LÅT MIG VARA IN DENIAL

2013-04-18 @ 18:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0