RM1 GÖTEBORG

Tjabba!
 
Kom hem för några timmar sedan, efter att ha spenderat helgen i Göteborg! Vi tävlade i RM1, riksmästerskapen. Kan ju inte direkt påstå att vi var grymma haha. Friståendet var inte alls lika bra som sist plus att vi fick massa onödigt minus för att det var för kort (!!) och sedan hade vi två fall på hopp och ett på trampett. För min del var det allra tråkigaste dock inte placeringen (vilken vi inte vet än, vet bara att vi kom 11/14 i vår pool), utan det värsta var mitt ben. Alltså mitt lår dooooog. Så stört irriterande ont, så jag var bara med på hälften av de jag skulle vara med på pga att mitt ben inte pallade mer. Buhu. 
 
Annars var det en askul helg med laget! K´Jag blir tajtare och tajtare med Emma, Malin och Ebba vilket as grymt, och de övriga är också schysst. Med några undantag. Ska inte ta allt här, men HERRE GUD vad jag dampar på Alicia!! Och hon har dragit med sin Vendela också. Som tur är hatar Rasmus också Alicia haha, yeah. Om hon plus1-2 tjejer till slutar hade laget varit så perfekt. 
 
Vi tittade förresten på massa gamla gympavideos igårkväll. Liten, ful och dålig kan ju beksriva mig där haha. Somnade vid 3 igår typ efter lite dampning och tjejsnack med den bättre delen av truppen, och imorse åkte vi  vid halv 10. Det var min helg det!
 

 

Hahahaha jag ser ut som ett troll på första bilden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0