SOL, KOMPISAR OCH IRRITERANDE TRÄNING

Tjenamors!
Idag har jag varit inne i stan igen. Träffade Cajsa och vi gick runt och tittade och satte oss sedan på en bänk i solen och åt glass. Såå mysigt, riktiga vårkänslor!
 
Från stan åkte jag direkt till tärningen, vilken jag kom sen till pga att tåget vägrade åka ut fårn tc. Kul. Träningen var väl rätt dålig förresten, särskillt med tanke på att vi tävlar i RM nästa helg. Hur kul är det då att över halva gruppen sitter vid sidan om, medan jag och två tjejer till springer fram och tillbaka som galningar? Alla är så oengagerade. När gymnasterna blir det så blir ledarna det (Rasmus var fett lack idag) och sen när dom slutar bry sig bryr vi oss ännu mindre. Ond cirkel det där, inte bra.
 
Nu ikväll har Fanny en kompis hemma, så jag håller mig lite undan haha. Har även tagit en kvällspromenad med min gamla barndomsvän Rebecka, som jag inte träffat annat än på bussen de senaste åren. Så det var kul!
 
Godnatt och puss och kram, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0