YESTERDAY

Tjena!
Igår när jag vaknade mådde jag mycket bättre, så var i skolan hela dagen första gången på hela veckan haha. Skönt att vara frisk i alla fall! Eller är kanske inte helt fristk, fortfarande förkyld med inte sjuk på samma sätt.
 
Efter skolan åt jag pizza med pappa och Nilla, Fanny hade tjejmidda här så vi flydde lite haha. Sen gick jag och träffade Jim. Vi gick en promenad upp till vår gamla högstadieskola och gungade och snackade osv, snacka om att det känns som att resa ett par år tillbaka i tiden när man är där. Sen gick vi hem och kollade på sista Harry Potter filmen, standard. Men de är jju så braaa. Tröttnar aldrig. Drog hem vid 11 nånting för var ju trött efter första heldagen tillbaka till verkligeheten liksom.
 
Juste, Max skrev till mig igåf för första gången på typ ett halvår... Undrade om jag kunde ses, var ju hos Jim så föreslog en anna dag. Så kanske träffar han idag! VOre trevligt, var ju som sagt allt för länge sen. Hade nästan räknat bort honom vid det här laget haha, men vår relation brukar alltid bli starkare ju närmare sommaren vi är! Så är rätt taggad på att träffa honom nu faktiskt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pegasus

jaaaaa maax! träffa honom :D

Svar: I did it haha!
Vera

2013-04-27 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0