THINGS CHANGE

Tjenamorsen i galorsen, detta var inte igår! Vet inte varför blogget hamnat åt sidan på sistonde, I will try to fortsätta blogga igen. Jullov nu i alla fall vilket är så skönt, har typ inte gjort någonting ansträngande alls haha. Mellandsagsshoppat med Fanny (hur bäst är det inte att dela på alla kläder? Allt blir hälften så billigt!!), annars består mina dagar av mysbyxor och Glee, världsbäst.
 
Förresten. Läste senaste inlägget här under och HAHA visar verkligen att det var ett tag sen jag skrev. Vaddå att  mitt kärleksliv löst sig på bästa sätt, skojjar jag eller? Så är i alla fall inte fallet längre. Mitt liv är kaos igen som vanligt och jag har fallit tillbaka till de stadiet jag var tidigare i höstas. Älskade känslor, vad gör ni med mig?
 
 
Snodde en bild från din Pegah, fårn vår myskväll hemma hos Anna för någon vecka sedan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0