FREEEDAG!

Extremt skönt med helg. Har dock inga planer, vilket suger... Idag i skolan började vi i alla fall fredagsmyset tidigt. Jag och Cajsa köpte en chokladmuffins som vi åt under eftermiddagslektionernas film! Mys.
 
Och nej, det går inte så bra för mig att vara nyttig och inte äta godsaker... Det ligger helt enkelt inte i min natur haha. MÅSTE ha lite choklad/kakor/godis då och då. That's life.
 
Samtidigt vill jag inte äta någonting längre. Allt pga matprojektet vi jobbar med i skolan. Insett att all matproduktion är så fruktansvärd för både djur, natur och människor. Ska nog bli bonde, odla mina egna morötter och mjölka min egen ko. Enda lösningen typ, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0