IT´S NOT THE END, 'CAUSE IT NEVER EVEN STARTED.

Tjena!
 
Då var det äntligen helg, wehå! Dock har jag inga planer alls så det suger ju, kommer väl behöva plugga en hel del också.. Mindre kul.
 
Jag var precis uppe och hämtade iPhonesladdarna jag beställt av snyggingen Albin! Asså åh, stört snygg är han. Men efter att ha chattat lite nu i veckan angående sladdarna är det nu över I guess, så det suger ju. Har ju inte direkt nån kontakt med Max längre vilket också är tråkigt, annars hade det varit liiite lättare då dom känner varandra! Hehe okej jag ska sluta nu. Eller en sak till, om nån av er läsare känner honom/träffar hono: säg inte att jag skrev detta haha! Inte för att jag tror det men ja. Haha. Åh.
 
 
HAHAHA kolla mitt ögonbryn på den här bilden från i sommras nån gång, kaaaos! Nu förstår jag vad du mena Olga, hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0