KAOS MED SL

Godmorgon!
Haha idag var en konstig morgon... När jag satt på bussen gick en kvinna på och plötsligt började hon och busschafören bråka haha. Och hela bussen hängde på typ, kaos. Satt där och försökte hålla mig för skratt hahaha. Sen när jag kom till Tumba så missade jag tåget, för det gick från fel perrong tydligen..! Hm.


Dagens dröm:
Drömde att Albin ringde mig angående laddarna som aldrig kommer. Det var tydligen försenade och han tyckte jag skulle få dom gratis haha. Sen var jag, Fanny och nån kompis (minns inte vem) ute på nån klubb, och sen fikade vi hos nån random tant där bi fick välja mellan sprit och kaffe. Helt osammanhängande som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahahahaah dina drömmar :')

2013-02-06 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0