DAGARNA GÅR

Tjabatjenahallå!
Dagarna denna vecka har gått otroligt snabbt. Imorgon är det fredag, man ba hallå? Men jag klagar inte!! Att det gått fort betyder att jag haft mycket för mig i veckan, och jaa det stämmer ju om jag tänker efter...
 
Måndag - Vanlig skoldag vad jag minns, och sedan till hallen för friståedendeträning gånger två med barngrupperna. Det ska bli superkul att se dem lära sig friståendet jag och Emma själva hittat på, tagga!
 
Tisdag - Filmdags! Och nej inte titta på film, spela in en film. Jag och ett gäng från klassen var hemma hos Anna för att spela in vår svenskafilm. Det var superkul, gillar det där med att spela in. Helt klart bättre än att titta på vanliga filmer.. På kvällen startade även sången igen. Med två nya tjejer i gruppen skulle vi bla. rappa. Haha, fortsättning följer!
 
Ondag - Skola, där idrottspasset typ dödade mig. Nej men hade ställt in mig på ett lugnt första pass med den nya läraren, men det var tydligen inte planen. Istället blev det värsta styrka/konditionspasset. På dett akörde jag på kvällen 3 timmars träning. Roligaste på länge, moahaha...
 
Torsdag (idag) - Skoldagen gick snabbt men ändå segt, hm? Sista lektionen bestod endast av garv, då vi tittade igenom klippen från i tisdags. Åh. Bästa. Skulle tränat, men då den blev inställd bord ejag nu istället plugga. Hm.
 
Emma och jag, oh yeah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0